Ett speciellt grattis kort.

oj vad tiden springer iväg. Nu är det påsk.snart är det dax att jobba igen.. men 2 härliga dagar kvar. här kommer ett speciellt grattis kort. det är ett 15x15 kort. Beskrivning: vik ett kort till 15x15 kort. sedan tar man ovansidan och viker den på 7,5cm inåt. Sedan tar man ett likadant papper och skär till 15x15 jag använder antingen dubbel häftad tejp eller foto tejp. så fäst den sista delen med fulsidan av den sista papperet(15x15) så det är finsidan som syns. insidan har jag använt ett not papper som är 14x14 sedan en ficka i valfritt mått. sätt fast kortsidan och nedre långsida. jag har använt 3 tags som jag skrev på ett och mina två barn måla på dem andra. lite blommor, band och en stämpel så är den färdig. Stämpeln kommer givetvis från magnolia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0